קבוצת מרום אפ.ג'י.פי בע"מ, מדווחת על ירידה של 80% במכירת תחפושות וקישוטי מסיבות לפורים מסכומי המכירות מסתבר שהסגר משפיע וישפיע לפחות לפי סימני ההתארגנות וחוסר ההצטיידות.
מבדיקה שנעשתה על ידי קבוצת מפעלי מרום אפ.ג'י.פי מסתבר שכל הענף חווה ירידה חדה מאוד, מארגני המסיבות הציבוריות כמעט ולא רכשו כלל שרשראות קישוט לקראת החג, כל מלאי דגלי ושרשראות דגלוני הליצנים שיוצר נשאר על המדפים והמעט שנרכש הם שרשראות שרוולים צבעוניות ומשולשים צבעוניים.

צילום: ניר מרום
כאשר שאל יו"ר הקבוצה מר מרום את הרוכשים מדוע דווקא קישוטים אלה, נענה כי במידה ולא ישמשו לחג מכיוון ואין עליהם הדפסה של מוטיבים לפורים היה ולא יערכו הנשפים יוכלו להשתמש בהם לאירועים אחרים ולא בהכרח לפורים.
מן הסתם בתי המלון שהיו קונים בשנים עברו שרשראות קישוט אלה, לא רכשו כלל השנה למעט 2 יוצאי דופן והירידה של רכישות בתי המלון מתבטאת ב 99%.
גם במסכות הפנים הירידה מאוד מאוד חדה כשהיחידים שרכשו אותן הם מעצבי חלונות ראוה ובעלי חנויות לצורך קישוט נקודות המכירה בערים השונות. תופעה נוספת השנה שלא הייתה קיימת כלל ב-37 השנים שמרום אפ.ג'י.פי קיימת , היא החזרת סחורה שנרכשה בשבועיים האחרונים ומאמש והבוקר מחזירים למפעלי החברה כדי לא לעבור את 14 הימים שניתן לפי חוק להחזיר סחורות שלא יוצרו בהזמנה מיוחדת.