טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
מבזקי חדשות:
  • מכללת נוף הגליל: לראשונה עתודה של צה"ל להנדסת אלקטרוניקה י"ג-י"ד
  • טירת כרמל: מקומות הקבורה נגמרים…
  • תנועת אומ״ץ מאיימת בבג״ץ בנושא חיסון אסירים
  • בניו יורק, נערכים לפתיחת מסעדות ותיאטראות עם בדיקות מהירות …
  • מבצע שפתונים של מייבלין ניו-יורק
  • לומדים מהבית איך עושים זאת בצורה הכי יעילה!
  • כהן וגרושה ערכו חתונה פיקטיבית
  • ברמב"ם פיתחו תהליך ממוחשב לניהול מבצע ההתחסנות
  • חדש בארץ: מקרני ה- LightScene החדשים של EPSON
  • בביה"ח כרמל מקדמים את המחקר במלחמה בסרטן
טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
רוצים לפרסם עסק בקצה המדינה? קדמו אותו בגוגל
ראשי » טיפ יומי » רוצים לפרסם עסק בקצה המדינה? קדמו אותו בגוגל

רוצים לפרסם עסק בקצה המדינה? קדמו אותו בגוגל

15 בספטמבר 2019 15:35

טיפים לשימוש בכלי החיפוש של גוגל על מנת להביא לחשיפה מקסימלית של העסק

לא מעט עסקים הפועלים בערים המצויות בקצוות של המדינה, כדוגמת עסקים בצפת או לחילופין האילת, מסתמכים בעיקר על תושבים מקומיים ועל אנשים המגיעים לביקור מדי פעם. תפיסה זו הינה שגויה ובעיקר מאוד מגבילה את האופק האמיתי והפוטנציאל הממשי של העסק.

בכדי לפרסם עסק שכזה נדרש שימוש יעיל בכל מה שהטכנולוגיה יודעת להציע, כאשר החלק העיקרי הוא שימוש בכלי החיפוש של גוגל על מנת להביא לחשיפה מקסימלית של העסק – גם בפני מי שכלל לא נמצא פיזית בסביבה. איך עושים את זה נכון?

קודם כל – הקימו אתר אינטרנט עסקי

ישנם בעלי עסקים שיעדיפו לבנות אתר עסקי שרק מציג את עובדת קיומו של העסק ומאפשר הצצה לסחורה הנמכרת בו או לשירות שהוא מציע. ישנם גם מי שירצו להקים חנות אינטרנטית שתאפשר ביצוע רכישה מאותו העסק, במסגרת שירות משלוחים. כך או כך, נראה שכולם מבינים כי ללא נוכחות דיגיטלית – סיום הפעילות העסקית הוא עניין של זמן. פעילות פרסומית במסגרת קידום אתרים אורגני בגוגל היא אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר להשיג קהל ממקומות מרוחקים, כמו גם להביא במיוחד לקוחות אל המקום. המטרה היא לבנות אתר עסקי, תדמיתי או מכירתי – ולגרום לו לעלות בסולם תוצאות החיפוש של גוגל עד שיגיע לעמוד הראשון שהוא, כך טוענים מחקרים, העמוד החשוב ביותר. נמצא כי הרוב המוחלט של הגולשים, בוחרים להיכנס לאתרים שנמצאים בין עשר התוצאות הראשונות שעולות להם בחיפוש ולכן קידום אורגני מטרתו להוביל את האתר שלכם לשם.

מיהו קהל היעד שלכם? על חשיבות מחקר מילות מפתח

כדאי לאפשר לחברה מקצועית העוסקת בבניה ובקידום של אתרי אינטרנט, לבצע את עבודת הקידום והפרסום של האתר שלכם באופן הכי יסודי ונבון שיש. חברת קידום אתרים מקצועית תדע לבצע מחקר מילות מפתח, אשר יגלה לכם מהם הביטויים ה"מוקלקים" ביותר בענף שבו אתם עוסקים, זאת בכדי שתדעו אילו מילים לשלב בכל טקסט הקשור לאתר שלכם. יש לכך כללים ומדובר בתוכנית מורכבת במיוחד, שמטרתה למצוא את הדרך היעילה ביותר להגיע אל הגולשים שיש להם את הסיכוי הגבוה ביותר לבצע רכישה של ממש. מחקר מעמיק למציאת אפיונים של קהל היעד וכן ביטויי מפתח שכיחים, מקצר את הדרך לחשיפה אפקטיבית במיוחד של העסק בפני הגולשים הנכונים.

הקמת קמפיין ממומן – לקידום מכירות מהיר

עבור עסקים בתחילת דרכם וכן בשביל עסקים שזקוקים ל"דחיפה" קלה, ניתן לשלב את הקידום האורגני ביחד עם קמפיין ממומן. הופעה ממומנת של מודעות פרסומת בעמוד הראשון בגוגל, על אף שהיא איננה אורגנית – כלומר אינה נובעת מנתוני גלישה אמיתיים, מסייעת מאוד לחשיפה גדולה ורבת השפעה על הגולשים. שילוב של קמפיין זמני כזה, במקביל לביצוע פעולות של קידום אורגני, יכול בהחלט להוביל לתנועה גבוהה באתר ולהגדלה משמעותית של המכירות בעסק.

טיפים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
טיפ יומי
17 בינואר 2021 זהבה הופמן

לומדים מהבית איך עושים זאת בצורה הכי יעילה!

באדיבות: ניר נבות ראש תחום עיצוב גרפי וחווית משתמש ב-HackerU


אודות טיפ

אתר החדשות Tip היה מראשוני אתרי החדשות באינטרנט בישראל בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת. האתר הביא סיפורים בלעדיים בצד ידיעות חדשותיות ממגוון נושאים. לאחר פעילות של כמה שנים האתר נסגר .

דווקא בימים אלה, שבהם עוברת התקשרות הישראלית טלטלה עזה, חשנו צורך בחידוש הפורמט של אתר חדשות בלתי תלוי, המביא לגולשים את מבחר החדשות ובצידם הטיפים החמים של הרגע.

 

הגינות ויושרה עיתונאית

אנו מבטיחים להימנע ככל שניתן מהעלאת תכנים פוגעניים, מהצגת ידיעות המבוססות על שמועות, כי אנו נאמנים לאתיקה העיתונאית האחת והיחידה: לדווח את האמת, בזמן הנתון, בהגינות וביושרה עיתונאית.

מנהל האתר, יובל פלג, עיתונאי ותיק ומרצה לעיתונות באוניברסיטאות ובמכללות אקדמיות, יחד עם צוות הכותבים ישמרו על הכללים האלה ויהיו פתוחים וקשובים לכל בקשה, פנייה או הערה על תוכני האתר.

צור קשר

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות המייל:

tip@ypr.co.il

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס