X

הבעל נסע לכנסים, האישה הכניסה שותף לעסק ו…לחייה הפרטיים

שני בני זוג, רופאים פלסטיים, הבעל אף עובד בחלק מהזמן בבית חולים גדול בצפון, הקימו לפני עשור שתי מרפאות לטיפול קוסמטי-פלסטי מתקדם לנשים וגברים. את שתי המרפאות ניהלה האישה, למרות שהבעל הוא שהגה את הרעיון והוא שהחל בניתוחים פלסטיים מתקדמים ונחשב לאחד הטובים בארץ בתחום ניתוחי חזה לנשים.

אחרי 10 שנות פעילות, בהם שתי הקליניקות היו רשומות על שמה של האישה, והיא אף זו שניהלה אותן, התחלקה העבודה בינה לבין בעלה, כך שהוא זה שנהג לצאת לחו"ל להתחדש בחידושים האחרונים בכנסים שונים והאישה ניהלה את העסק בארץ. לימים הוחלט ביניהם להכניס שותף נוסף.

באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן טוען הבעל כי השותף שהוכנס לעסק לפני כשלוש שנים, הפך גם לשותף של האישה בחדר המיטות. "מזה שנתיים הם מנהלים רומן מתחת לאפי". טוען הבעל.

האישה לעומת זאת טענה כי בעלה יוצא להשתלמויות בחו"ל ובידיה עדויות לכך שתמיד דאג לא להישאר בודד בחדרו במלון. "לפרק את המשפחה לא היה כדאי כי העסק עבד מצוין, אז כל אחד דאג לעצמו", הודתה האישה.

עורכות הדין שרין ומורן סולן

עו"ד סולן טוענת כי ההשתלמויות אליהן יצא הבעל היו טהורות ולא היה בהן שום מעשה בגידה. להיפך. "לעומת זאת, אשתי מודה כי היא מקיימת קשר עם השותף שאינו קשר  עסקי", טען הבעל. אגב השותף, רופא צעיר יחסית,  רווק בתחילת שנות השלושים לחייו נהנה ככל הנראה מהדרמה שסביבו.

בית המשפט מתבקש לתת לאישה הוראה לגלות את כל המסמכים, שכן כרגע היא מסרבת לעשות זאת מאחר ושתי הקליניקות רשומות על שמה. הדרישה באה מצד הבעל כדי שניתן יהיה להוכיח שהיא והשותף רקמו מזימה לנשל את הבעל מחלקו ברכוש המשותף ומשני בתי העסק.

בבית הדין הרבני מבקש הבעל לשחרר אותו מתשלום מזונות וכתובה בגלל שאשתו זנתה תחתיו.

עדי ישראלי:
Related Post